Skip to main navigation
Skip to main content
Skip to page footer
Menu
ΧΟΡΗΓΙΑ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΩΝΑΣΗ
ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΚΥΡΙΑ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ
ΔΡΑΣΕΙΣ
COVID-19 ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ENGLISH
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ
Αναζήτηση
Youtube-link
Instagram-link
Εργαστήριο Ειδικής Αγωγής και Συμβουλευτικής της Οικογένειας
English
Youtube-link
Instagram-link
Φιλοσοφική Σχολή: Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Εργαστήριο Ειδικής Αγωγής και Συμβουλευτικής της Οικογένειας
ΑΡΧΙΚΗ
»
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟ
»
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ
»
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ
Ενδυνάμωση Γονέων Παιδιών με ΔΑΦ Μέσω ενός Μοντέλου Συστημικής Συμπεριφορικής-Αναλυτικής Παρέμβασης
Διερεύνηση των προτύπων δεσμού μητέρας και πατέρα με παιδί με ΔΑΦ και βελτίωση της ποιότητας του δεσμού μέσω ενός μοντέλου Νατουραλιστικής Συμπεριφορικής – Αναλυτικής παρέμβασης
Διερεύνηση της ενεργούς ενσυναίσθησης και της σύνδεσης θεραπευτών με παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος ως παραγόντων προαγωγής και ανάπτυξης της θεραπευτικής σχέσης υπό το πρίσμα της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης της Συμπεριφοράς
Διερεύνηση της Υπερεπιλεκτικότητας (Overselectivity) σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος και Νοητική Υστέρηση και παρέμβαση για τη μείωσή της μέσω ενός συστηματικού Συμπεριφορικού-Αναλυτικού σχεδιασμού
Η αποτελεσματικότητα της Ανατροφοδότησης μέσω Βίντεο στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων σε άτομα με ΔΑΦ: Μία μετα-αναλυτική έρευνα
Ένα Πρόγραμμα που Αξιοποιεί Τεχνικές της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συμπεριφοράς για την Ενίσχυση των Κινητικών Δεξιοτήτων σε Παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
Εκπαίδευση στη λεκτική και οπτικοχωρική εργαζόμενη μνήμη και στη γνωστική ευελιξία ενός αγοριού με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: Μια συμπεριφορική-αναλυτική παρέμβαση
Εκπαίδευση προσωπικού σε τεχνικές της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης της Συμπεριφοράς (ΕΑΣ) και σε δεξιότητες θεραπευτικής σχέσης
Εκπαίδευση παιδιού με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) σε Ανώτερες Γνωστικές Λειτουργίες (Προηγμένες Δεξιότητες Θεωρίας του Νου και άλλες Πραγματολογικές Πτυχές του Λόγου)